سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفیر فرهنگی حجت الاسلام حسن روحانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از نظر آقای روحانی !!

منبع اصلی مطلب : سایت جام نیوز www.jamnews.ir


آقای حسن روحانی در مناظره دیشب از شجریان به عنوان سفیر هنری ایران در جهان نام برد که پیش از این هویت اصلی شجریان برای همگان روشن شده بود . در ادامه عکس هایی از این خواننده وطن فروش را برای شناسایی بهتر سفیر فرهنگی حسن روحانی برای شما به نمایش گذاشته می شود.

حسن روحانی که افکاری مشابه با عارف، گزینه ی اصلاح طلبان دارد و هر دو افکار فرهنگی بسیار خطرناک نزدیکی به لیبرالیسم  دارند، در بخشی از صحبتهایش اینگونه پاسخگو بود: "هنر بهترین سفیر ما در جهان می باشد و آیا ما سفیری بهتر از حافظ داریم، آیا از صدای شجریان بهتر داریم؟ آیا از خط و خوشنویسی ایران در دنیا بهتر سراغ داریم؟ آیا از بناهای عظیم اصفهان، شیراز و غیره در جهان زیباتر داریم؟"

آقای روحانی به ما نگویید که آقای شجریان را نمی شناسید که به حساب مزاح می گذاریم، متاسفانه از شروع انتخابات شما در موضوعات مختلف فرافکنی کرده اید، و در این مورد نیز.

برخی از شاهکار های آقای شجریان را بازگو  می کنیم تا شاید این به اصطلاح سفیر فرهنگی تان را بهتر بشناسید.(که البته شما میشناسید، ولی شاید به درد دیگر مخاطبان خورد)

خبری هایی که چندی پیش از شاهکار های مبتذل شجریان در فضای مجازی منتشر شد، خائن بودن و ضد دین بودن او را برای همگان نمایان ساخت.

محمد رضا شجریان به همراه دخترش مژگان و تیم همراهش، در پارتی شبانه کارمندان بی بی سی فارسی حضور یافتند و گفتنی است وی بعد از اجرای کنسرت در لندن نیز با  خواننده لس آنجلسی و معلوم الحال شبکه مبتذل "من و تو"، عکسهای یادگاری گرفت و در فضای مجازی آن را انتشار داد.

 

شجریان و دخترش در پارتی شبانه عوامل بی بی سی

شجریان در کنار صادق صبا رئیس بخش فارسی بی بی سی و فرناز قاضی زاده مجری بهایی این شبکه

علی همدانی خبرنگار مخصوص بی بی سی در امور حمایت از بهائیت در کنار شجریان در منزل صبا خویی

شجریان و فرن تقی زاده مجری شبکه بی بی سی

 

شجریان در این مدت اقدامات خلاف عرفی نیز انجام داد که جدای از ضد اخلاقی و ضد دینی بودن آنها حتی مغایر با شان یک هنرمند، با سابقه هنری او بود. عکس یادگاری انداختن با گوگوش و مجریان مبتذل شبکه‌هایی چون من و تو و یا حضور در محافلی آن چنانی یکی از این اقدامات بود که البته در کنار همه موارد بالا همواره با چاشنی ضدیت با جمهوری اسلامی همراه بود و آب به آسیاب ضد انقلاب می‌ریخته است.

شجریان و گوگوش خواننده لس آنجلسی

شجریان و همسر بهرام بیضایی

 

سرانجام اینکه، آیا با این همه تضاد رفتاری که بین این آدم و رفتار عامه مردم ایران وجود دارد، و ضدیتی که شجریان با نظام اسلامی دارد،  آقای روحانی باز هم می خواهد  شجریان، سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بشود؟ کم نبودند کسانیکه عکس این موضوع را در پیش گرفتند و کاخ عزت و منزلت انسانی و الهی خود را با خطاهای پیاپی خویش به ویرانه تبدیل کردند و با سرعت گرفتن در مسیر نزول ، روز به روز خود را به جهنم نفرت در افکار عمومی نزدیکتر نمودند.

شجریان و بازیگر خود فروخته ایرانی گلشیفته فراهانی

امیدواریم که نامزدهای ریاست جمهوری با تدبیر و درایتی بیشتری عمل نمایند، و شان و شاخصیت این نظام مقدس را فدای افراد معلوم الحال نکنند که به این وسیله بخواهند با خود شیرینی، اندک رای بیشتری بدست آورند. زیرا شدیدا احساس می شد که نام بردن از برخی افراد یا آثار هنری، صرفا جنبه تبلیغاتی داشت، و چه بسا برخی از نامزدها حتی آشنایی مختصری هم با کم و کیف این عرصه نداشته باشند و لازم به ذکر است،احترام شما در نزد مخالفان جمهوری اسلامی، نه به خاطر هنرتان، که به دلیل ضدیت با ایران می باشد.

شجریان و گوگوش و شهرام ناظر

حالا به نظر شما یه چنین شخصی می تونه سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران لقب بگیره؟

(متأسفانه آقای روحانی با این حرفاش حداقل حرمت لباسشو نگه نمی داره)

      خون مسلمانان فلسطینی را بنوشید !!!
   مدیر وبلاگ
به تو می اندیشم ...
در جستجوی نور ، گریزان از نفاق و دورویی و نیرنگ و دوستدار آنان که از دنیایشان برای دین شان مایه می گذارند.انشاء الله که حاصل عمرم روسیاهی نباشد .
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :16
کل بازدید : 65994
کل یاداشته ها : 20


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ