سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت: نستله Nestle

محصولات و شرکتهای وابسته:
انواع شکلات، قهوه و نسکافه، محصولات لبنیاتی و …
KitKat شکلات
Maggi مواد غذایی
L’Oreal لوازم بهداشتی، آرایشی

این شرکت سوییسی 1/50 درصد از سهام شرکت مواد غذلیی اسرائیلی به نام Osem Investments را دارا می باشد. Nestle در دسامبر سال 2000، اعلام کرد که میلیونها دلار صرف راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه ((R&D در اسرائیل خواهد کرد.
در سال 1998، آقای Peter BrabeckLetmathen در پی متقاعد کردن Nestle، جایزه ویژه (Jubilee) را از شخص نخست وزیر اسرائیل –نتانیاهو دریافت کرد. این بزرگترین جایزه ایست که تا کنون رژیم اسرائیل اعطا کرده است و تنها به اشخاص و یا سازمان هایی اختصاص می یابد که با سرمایه گذاری و مبادلاتشان، بیشترین تاثیر را در قدرتمند کردن اقتصاد اسرائیل داشته باشند.

* نستله در سال 2000 میلادی، مبلغ 6/14 میلیون دلار به صندوق غرامت هلوکاست واریز کرده است. بیانیه رسمی این پرداخت در پایگاه اینترنتی این شرکت موجود است.
* اکنون نستله بیش از 4000 پرسنل در بیش از 10 شعبه اصلی در سرزمین‌های اشغالی دارد که یکی از مهمترین شعب آن، در شهرک صهیونیستی سدیروت (واقع در مناطق اشغالی نوار غزه) به مساحت 700 متر مربع می‌باشد. دفتر تحقیق و توسعه شرکت نستله در شهرک صهیونیست نشین سدیروت در سرزمین های اشغالی قرار دارد .

و تأسف بارترین نکات درباره ی " نستله " اون هم مرتبط با جمهوری اسلامی ایران :

* نستله در ایران عملاً فعالیت‌های خود را از سال 2001 با خرید امکانات تولیدی موجود از یک شرکت داخلی (در محمدیه قزوین) با تولید نسکافه، کافی میت، مگی و ... آغاز کرد.
* نستله فعالیت‌های تبلیغی خود را طی مدت تاسیس خود به تدریج افزایش داده است؛ از ماشین‌های ویژه‌ تبلیغاتی توزیع محصولات تا عرضه‌ رایگان برخی محصولات در برخی محافل و مجالس فرهنگی مانند جشنواره جاری فیلم فجر، آگهی‌های روزنامه‌ها، بیلبوردها، دانشگاه‌ها، اتوبوس‌ها و ...
* امور مشتریان شرکت نستله ایران از چندین ماه قبل، اقدام به برگزاری کلاس‌های ویژه آشپزی خانم‌ها در فرهنگسرای تهران و دیگر شهرستان‌ها نموده است. طبق اعلام پایگاه اینترنتی نستله ایران، تاکنون به 5000 خانم ایرانی آموزش داده است.
* شرکت نستله در اسفند سال 1384، اقدام به برگزاری یک جشن و مسابقه بزرگ سراسری در ایران نموده است و برندگان این مسابقه به تور کشور سوئیس فرستاده است.
* رئیس نستله ایران یک غیرایرانی به نام «پیر تروبا» بوده و اکنون "کلودز واک ماخ" است و پرسنل آموزش دیده این شرکت که کارخانه آن در استان قزوین قرار دارد بالغ بر صدها نفر می‌باشند.

حال با عنایت به  حضور میلیونی مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس ، پاسخ مسئولین محترم به مردم در مقابل این سؤال که : "فعالیّت گسترده ی شرکت صهیونیستی ، اسرائیلی نستله در خاک مقدس ایران اسلامی را چگونه توجیه می کنید ؟ " چیست ؟

تحریم نستله


   مدیر وبلاگ
به تو می اندیشم ...
در جستجوی نور ، گریزان از نفاق و دورویی و نیرنگ و دوستدار آنان که از دنیایشان برای دین شان مایه می گذارند.انشاء الله که حاصل عمرم روسیاهی نباشد .
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :10
کل بازدید : 65975
کل یاداشته ها : 20


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ