سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندر حکایت توفیق اجباری آقای شجریان در کسب شهرت برای خواندن "ربّنا ..." با پخش آن از صدا و سیما از اوایل انقلاب و پخش نشدن فعلی آن دعا با صدای ایشان  از صدا و سیما

و آرزوی اینکه خداوند همه ی ما را به " صراط مستقیم " هدایت کند و از اینکه : "صدای  خوبی داریم ، آهنگساز خوبی هستیم ،فوتبالیست برتری هستیم ، وزنه بردار قدری هستیم و ..." شیطان فریبمان ندهد و خودمان را گم نکنیم و همسفر "ضالّین " نگردیم .  آمّین یا ربّ العالمین

* خدا یا این شهامت و شجاعت را به ما عطا فرما تا هیچ گاه توانایی هایی که به ما بخشیده ای موجب تکبر و غرور ما نشده و از آن ها فقط و فقط در راه رضای تو بهره بریم !!!

* خدایا به راه راست هدایت مان کن تا از اعتماد دیگران به خودمان سوء استفاده نکنیم و  با حرف ها و اعمالی که سبب شادی و خوشحالی دشمنان قسم خورده ی دینمان میگردد ،یار و مددکار شیطان و ایادی او نگردیم !

* خدایا به ما این لیاقت را عطا کن تا از توفیقات اجباری که علیرغم میلمان و ناخواسته نصیبمان شده سوء استفاده نکرده و شاکر و سپاسگزارت باشیم و بر خلق تو فخر نفروشیم .( 1 )

* خداوندا یاریمان کن تا نعماتی که ما را از آن بهره مند نموده ای   مایه ی غرور و تکبرمان نگشته و وخودمان را گم نکنیم و در مقابل درخواست بنده خدایی که مبلغی معادل 5 میلیون تومان پول امروز  را ماهیانه از بیت المال مسلمین تقدیممون میکنه (2) و ازمون میخواد کارمان را درست انجام بدهیم نگوییم که : "... گویا من را نمی‌شناسید که این نامه را به من نوشتید؟ در پاسخ به من گفت که این نامه اشتباه شده است. به او گفتم حواست باشد دیگر این اشتباهات را مرتکب نشوی. شما در جایگاهی نیستی که برای من اخطاریه بنویسی. همین تدریس را هم از فردا تعطیل می‌کنم .از فردای آن روز به رغم مخالفت آنها دیگر به رادیو هم نرفتم..." (3 )

* خدایا این شهامت را نصیبمان کن تا از روی تزویر و ریا با خلق سخن نگوییم و در مقابل دوربین رسانه های ضد نظام اسلامی اشک تمساح نریزیم و  خلق را نفریبیم !!

* خدایا یاریمان کن تا حالا که ذکر "ربنّا...." بر زبانمان جاری شده است و خلق علیرغم میلمان آن را  از زبانمان شنیده اند و در اندیشه ی آن ها اینگونه ثبت شده است که : خواننده ی این ذکر زیبای "ربّنا ... " بیشتر از آنکه توجهش به آواز و فراز و فرود و گوشه های آن باشد  ، غرق در معنا و مفهوم آن است ؛ خلاف آن  با شنیدن هم صحبتی مان با دشمنان قسم خورده ی اسلام  و ملّت مسلمان ایران یعنی بنگاه سخن پراکنی BBC  و صدای آمریکا و ... و به سخره گرفتن انقلاب اسلامی و نظام مقدّس جمهوری اسلامی که خون هزاران شهید در راه به ثمر نشستن ، دفاع و استمرار آن برزمین ریخته شده است ، در اذهانشان نقش نبندد و این عملمان را اشتباهی سهوی به حساب آورند .

* رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنکَ رَحْمَةً إِنَّکَ أَنتَ الْوَهَّابُ

پروردگارا پس از آنکه ما را هدایت کردى دلهایمان را دستخوش انحراف مگردان و از جانب خود رحمتى بر ما ارزانى دار که تو خود بخشایشگرى وره ی مبارکه ی آل عمران - 8 )

آمین یا رب العالمین

 و در ادامه لینک دانلود "ربّنا..." با صدای بسیار زیبا و دلنشین قاری نوجوان سیّد علیرضا موسوی که :

1 -  نفر نخست مسابقات قرائت قرآن کریم است.

2 -  سابقه ی آواز خوانی در مجالس دوران طاغوت رو نداره !

3 – از این که ذکر " ربّنا ... " با صدای او پخش بشه هیچ هیچ ترس و بیمی نداره که ممکنه مخاطب او رو نپذیره .!!!!

5 - این ذکر رو با درک معنا و مفهومش برای پخش در فضای روحانی لحظه ی افطار هموطنانش خونده و لاغیر !!

4 – معادل 4285 دلار آمریکا حقوق ماهیانه هم از بیت المال مسلمین نمی گیره که خنده ش بگیره که کم هستش !!!!

سیّد علیرضا موسوی -  ربّنا ...

لینک مستقیم دانلود از سایت : shia-media.ir

پی نوشت ها :

1 - مصاحبه ی آقای م . ش با روزنامه شرق : " ...اصرار می‌کردند که با صدای خودم پخش شود و من هم مصرانه می‌گفتم که صدای من نباید این‌گونه پخش بشود، هیچ اجازه‌ای به آنها برای پخش ندادم.

2 - همان . " ... مدیر وقت رادیو برای من اخطاریه فرستاد که پرداخت حقوق شما بستگی به شرکت شما در جلسه‌ها دارد. حقوق من مگر چقدر بود؟ چیزی حدود 30‌هزار تومان. خنده‌ام گرفت.  [سال 59 - 60 ه. ش قیمت دلار معادل 7 تومان ]

3-  همان


   مدیر وبلاگ
به تو می اندیشم ...
در جستجوی نور ، گریزان از نفاق و دورویی و نیرنگ و دوستدار آنان که از دنیایشان برای دین شان مایه می گذارند.انشاء الله که حاصل عمرم روسیاهی نباشد .
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :4
کل بازدید : 65798
کل یاداشته ها : 20


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ